Jingle
W praktyce:
Melodyjka lub dźwięczne hasło, które Cię prześladuje i zostaje zapamiętane. W radio może być przerywnikiem, w galeriach handlowych wydobywa się z głośników, rozdziela elementy reklam TV :)
W teorii: (z ang. brzęczenie, dzwonienie) dżingiel – krótki przerywnik muzyczny, często będący elementem identyfikacji audialnej. Para pa pa pa – im love in it :D
Jak z tego skorzystać?
Stwórz własny niepowtarzalny jingle, którego będziesz używać w radio, we własnych filmach promujących, jako przerywnik podcastu, a nawet nagranie na poczcie głosowej. Zobacz jak robią to największe marki – inspiracje znajdziesz podczas rozpoczynających się filmów w kinie (reklamy lub wskazanie producentów), często są na końcu reklam samochodów na YouTubie.
Z naszego podwórka: Stworzyliśmy dla jednej z klubowych marek brand hero w postaci starszego pana, najstarszego imprezowicza - Dziadzia Czesia. Dopasowaliśmy głos lektora (lekko irytujący, skrzeczący) , który w charakterystyczny sposób wymawiał " To jest SKAN-DAL!". Wśród grupy docelowej, czyli studentów ten jingle został zapamiętany i nieustannie powtarzany. Stał się studenckim hasłem. Dodatkowo podczas każdego wydarzenia partnerskiego pojawiał się jako przerywnik. Chcesz go usłyszeć - napisz wiadomość na nasz funpage FB Alfabet Marketingu ;)
Comments